חוגי שחייה לילדים

אסף המדריך יחד עם אחד התלמידים בחוג שחיה לילדים

חוגי השחייה ב'מרכז אסף לשחייה וטיפול '

חוג שחייה לגילאי 3.5 עד 5

חוג שחייה לילדים שכבר עמדו על דעתם ומתפקדים עצמאית, מקנה להם את יסודות הציפה כמו גם את הבסיס לשחייה, מלמד אותם לנשום נכון במים ומאפשר להם גם ללמוד כיצד לצלול– והכל בצורה חווייתית וכיפית. ב"מרכז אסף לשחייה וטיפול" מקפידים על קבוצות קטנות ועל מדריכים בעלי ניסיון רב בהדרכת ילדים – והתוצאות בהתאם.

חוג שחייה לגילאי 5 עד 6

בדרך כלל לפני העלייה לכיתה א' הציפייה מחוג שחייה היא בעצם לימוד עקרונות השחייה במרכז אסף ילמדו הילדים את יסודות השחייה וישפרו במידה ניכרת את הביטחון העצמי שלהם (דבר שיסייע להם גם בהתמודדות עם המעבר מגן לכיתה א'), ואלה המתקדמים יותר יתרגלו את השחייה וישפרו את סגנונם.

חוג שחייה לבני 7 עד 11

ילדים גדולים יותר מוזמנים לחוג שחייה שיעזור להם לשפר את שחיית החזה וכן ילמד אותם סגנונות נוספים (ובעיקר חתירה וגב). הילדים מחולקים לקבוצות שונות בהתאם לגילם, כך שכל ילד המגיע לחוג שחייה ימצא בו גם חברים בני גילו.

יתרונות השחייה

שחייה היא דרך נהדרת לשפר את סיבולת הלב והריאות, לחזק את השרירים, להגדיל את טווח התנועה, לפתח קואורדינציה ולשפר את ביצועי מערכת הנשימה. חוג שחייה עוזר לכל הנ"ל ובעיקר מקנה לאדם (ילד או מבוגר) את יכולת השחייה ואת האפשרות ליהנות מפעילות ספורטיבית מומלצת זו ומכל היתרונות הנ"ל.

גמישות

שחייה משפרת גם את הגמישות של הגוף, כלומר את טווח התנועה של השרירים השונים – גם לשם כך חשוב מאוד לבצע את התנועות בצורה נכונה (בין אם שוחים בסגנון חזה, חתירה, גב או פרפר).

קואורדינציה

התנועות אותן מבצעים במהלך שחייה (ושוב, חשוב עד מאוד ללמוד אותן היטב במסגרת חוג שחייה רציני המופעל ע"י מדריכים מוסמכים בלבד!) משפר מאוד את הקואורדינציה, ובפרט אצל ילדים.
לקואורדינציה טובה השפעה ניכרת כמעט בכל תחומי החיים, החל מתנועה ושיווי משקל, דרך ביצוע מטלות ודימוי עצמי וכלה ביכולות למידה. בפרט מצאו מחקרים שונים מתאם בין קואורדינציה נמוכה לבין היפראקטיביות, אלימות, דימוי גוף לקוי וקשיי קשב וריכוז.

מערכת הנשימה

המים, והקושי לנשום בהם, מחזקים מאוד את שרירי הנשימה. גם החובה לתאם בין קצב הנשימה לתנועות השחייה (בין אם במסגרת חוג שחייה ובין אם כששוחים כתחביב) משפרת את ביצועיה של מערכת הנשימה.
בפרט מומלצת השחייה לסובלים ממחלות שונות הקשורות לנשימה (כגון אסטמה וכו'). בנוסף, בחודשי החורף האדים הרבים הנוצרים בבריכה (שכן החימום מופעל וכל החלונות והדלתות סגורים) מקלים על הסובלים מקשיי נשימה ופותחים את דרכי הנשימה.
חשוב להדגיש כי לפני שמתחילים לשחות רצוי להתייעץ עם רופא ולוודא כי המצב הבריאותי והגופני אכן מאפשר ביצוע פעילות ספורטיבית רבת תועלת זו.

מה להביא איתי לבריכה?

בגד ים, משקפת ומגבת.
טופס רישום והצהרת בריאות מלא
כובע ים לבעלי בעלי שיער ארוך.
* עדיף להימנע מאכילת ארוחה כבדה כשעתיים לפני הכניסה לבריכה.

מלאו את הפרטים ואנו מתחייבים לחזור אליך תוך 24 שעות


אני מסכים לקבל מהחברה, באמצעות דוא"ל ו/או SMS, פרסומים, מבצעים, הנחות, עדכונים, חידושים וכיו"ב. אני אהיה רשאי, בכל עת, להודיע לחברה על רצוני להפסיק לקבל דיוור כאמור